Regulamin
REGULAMIN PLATFORMY
# LEGALNA STREFA BIZNESU
Bardzo nami miło, że zdecydowałeś się dołączyć do naszej społeczności #Legalnej Strefy Biznesu.
Zapoznaj się proszę z poniższym Regulaminem sprzedaży i zasadami rejestracji, które obowiązują Ciebie i nas. Znajdziesz tu także informację o sposobie dostępu do treści znajdujących się w Legalnej Strefie Biznesu, jak i zasady korzystania z niej.
Pamiętaj także, że w razie pytań i wątpliwości, możesz skontaktować się z nami poprzez dane wskazane w Regulaminie.
Podoba Ci się ten regulamin? Nie kopiuj. Skorzystaj z zakupu na stronie legalnybiznesonline.pl i uzyskaj swoją licencję. Wartość: 4 500 zł. Nie narażaj siebie ani swojego biznesu na wezwanie i dodatkowe koszty. Wzór do kupienia znajdziesz tutaj. Możesz także skontaktować się na kontakt@legalnybiznesonline.pl w celu przygotowania dla Ciebie indywidualnego dokumentu przez Kancelarię #LBO.
SPIS TREŚCI
- 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE 2
- 2 DEFINICJE 4
- 3 WYMAGANIA TECHNICZNE 7
- 4 ZASADY KORZYSTANIA Z PLATFORMY 8
- 5 TREŚCI CYFROWE I USŁUGI CYFROWE DOSTĘPNE NA PLATFORMIE 9
- 6 PRZEDSPRZEDAŻ TREŚCI CYFROWYCH LUB USŁUG CYFROWYCH 11
- 7 KONTO KLIENTA 11
- 8 PLATFORMA #LEGALNA STREFA BIZNESU 13
- 9 SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 14
- 10 ZASADY PŁATNOŚCI AUTOMATYCZNEJ (SUBKSRYPCJI) 16
- 11 DOSTARCZENIE TREŚCI CYFROWYCH LUB USŁUG CYFROWYCH 19
- 12 ZMIANY I AKTUALIZACJE TREŚCI CYFROWYCH LUB USŁUG CYFROWYCH 19
- 13 CENY PAKIETÓW 21
- 14 REKLAMACJE 21
- 15 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA 24
- 16 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW ZAWODOWYCH 26
- 17 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTA 27
- 18 GWARANCJA SATYSFAKCJI 28
- 19 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA, LICENCJA, PRAWA AUTORSKIE 28
- 20 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES 30
- 21 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA 33
- 22 OPINIE – FUNKCJONOWANIE W RAMACH STRONY 34
- 23 POSTANOWIENIA KOŃCOWE 35
ZAŁĄCZNIK nr 1 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU KONSUMENTA 37
ZAŁĄCZNIK nr 2 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA 39
ZAŁĄCZNIK nr 3 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU KONSUMENTA 41
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE
- Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez LBO sp. z o.o. oraz korzystania ze Platformy Legalna Strefa Biznesu prowadzonej przez spółkę LBO sp. z o.o. Regulamin określa rodzaje i zakres oraz warunki wykonywania przez Usługodawcę usług świadczonych drogą elektroniczną, oraz przesyłania informacji handlowych.
- Platforma Legalna Strefa Biznesu jest dostępna w na Stronie internetowej w domenie https://www.legalnastrefabiznesu.pl/ i na odpowiednich podstronach oraz jest zarządzana przez LBO sp. z o.o., dalej także jako LBO.
- W przypadku reklamacji złożonego Zamówienia należy kontaktować się z LBO używając następujących danych kontaktowych:
- Adres e-mail: kontakt@legalnastrefabiznesu.pl
- Tel. 691 478 661
- Adres: LBO Sp. z o.o., ul. Wiklinowa 1, 32-040 Wrząsowice.
- Klient akceptując niniejszy Regulamin i składając Zamówienie na Pakiet wyraża zgodę na uzyskanie dostępu do Zasobów Legalnej Strefy Biznesu przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i jest świadomy, iż w ten sposób traci prawo do odstąpienia od Umowy.
- Użytkownik może porozumiewać się z LBO za pomocą adresu poczty elektronicznej.
- Zasady korzystania ze Strony, Platformy #Legalna Strefa Biznesu oraz składania Zamówień, zawierania Umów oraz dokonywania reklamacji określa niniejszy Regulamin.
- LBO udostępnia Klientowi nieodpłatnie Regulamin przed rozpoczęciem korzystania z Platformy #Legalnej Strefy Biznesu i przed zawarciem Umowy. Klient może utrwalić treść Regulaminu w dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk.
- Warunkiem skorzystania z Platformy #Legalna Strefa Biznesu oraz zawarcia Umowy jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.
- Ceny podane na Stronie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
- Informacje podane na Stronie, w szczególności opisy oraz ceny Pakietów, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- W ramach korzystania ze Strony zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz w szczególności zabrania się:
- rozsyłania i umieszczania w ramach Platformy spamu,
- dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w ramach formularzy znajdujących się w Platformie.
- Nakazuje się:
- Korzystanie ze Platformy w sposób zgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa;
- Korzystanie ze Platformy w sposób niezakłócający jego funkcjonowania;
- Korzystanie z wszelkich treści zamieszczonych na podstronach internetowych Platformy wyłącznie w celu osobistego użytku, zgodnie z udzieloną licencją (jeśli taka została udzielona).
- Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając niepoprawnych danych osobowych.
§2 DEFINICJE
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
- LBO/Usługodawca/Sprzedawca – LBO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Wiklinowej 1, 32-040 Wrząsowice, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie , XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000901985; NIP: 9442271887, REGON: 389122010, kapitał zakładowy w wysokości pięć tysięcy złotych, zgodnie z informacją odpowiadającą odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego reprezentowana przez Ilonę Przetacznik- Prezesa Zarządu.
- Klient/Usługobiorca/Użytkownik– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie, zawierająca Umowę i korzystająca z Zasobów #Legalnej Strefy Biznesu.
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca z LBO Umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący zamówienia Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla niego charakteru zawodowego, zgodnie z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny.
- Konto – konto Klienta założone na Platformie, umożliwiające dostęp do Zasobów #Legalnej Strefy Biznesu. Konto Klienta tworzone jest automatycznie po zawarciu Umowy.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Strony, a nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- Regulamin – niniejszy Regulamin.
- Platforma/ Platforma Legalna Strefa Biznesu lub Platforma LSB – platforma za pomocą której Klient korzysta z Zasobów #Legalnej Strefy Biznesu. Okres na jaki dostęp do Platformy #Legalna Strefa Biznesu jest Klientowi udzielany zależy od Pakietu wykupionego przez Klienta.
- Strona – strona internetowa dostępna pod adresem https://www.legalnastrefabiznesu.pl/ oraz na odpowiednich podstronach lub innych powiązanych tzw. landingach za pośrednictwem której Klient może dokonywać Zamówień oraz logować się do Platformy #Legalna Strefa Biznesu.
- Zasoby Legalnej Strefy Biznesu – treści cyfrowe (m.in. szkolenia on-line, kursy, poradniki, artykuły, forum dyskusyjne, grupy tematyczne itd.) i usługi cyfrowe udostępnianie Użytkownikowi na Platformie po zawarciu Umowy i przez czas zgodny z wybranym przez Klienta Pakietem. Dostęp do Zasobów #Legalnej Strefy Biznesu Klient uzyskuje po zalogowaniu się na Konto. Zasoby #Legalnej Strefy Biznesu nie są dostarczane w inny sposób niż udostępnienie w ramach Platformy po zalogowaniu na Konto Klienta (w szczególności nie są dostarczane na nośnikach materialnych) o ile nie zastrzeżono wprost inaczej.
- Usługi cyfrowe – usługa pozwalająca Klientowi na: wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, albo wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, albo inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej, w tym usługi świadczone w ramach zawartej Umowy zgodnie z zakupionym przez Klienta Pakietem. Usługi świadczone są odpłatnie, chyba, że w wyraźnie zastrzeżono inaczej.
- Treści cyfrowe – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
- Okres abonamentowy – okres w jakim Sprzedawca daje dostęp do materiałów i treści w ramach Pakietów.
- Pakiet– Treści cyfrowe i/lub Usługi cyfrowe i/lub inne usługi zgodnie z treścią prezentowaną w opisie na Stronie w momencie składania Zamówienia przez Klienta i zgodny z wariantem wybranym przez Klienta (jeśli na stronie dostępne są warianty) dostępne w ramach Platformy (Zasoby #Legalnej Strefy Biznesu). Zakres i czas dostępu/świadczenia w ramach Pakietów są każdorazowo wskazane na Stronie. Pakiet ma charakter autoodnawialny co oznacza, że dostęp do Pakietu jest odnawialny, natychmiast po zakończeniu uprzednio obowiązującego Okresu abonamentowego rozpoczyna się kolejny Okres abonamentowy. Płatności mają w przypadku Pakietu charakter cykliczny co oznacza, że płatność za Okres abonamentowy pobierana jest cyklicznie. Do momentu rezygnacji przez Klienta z autoodnowienia lub w wypadku braku środków na koncie Klienta co uniemożliwia autoodnowienie, Umowa Sprzedaży, której przedmiotem jest Pakiet posiada charakter autoodnawialny. Pakiety są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej. Opis Pakietu jest prezentowany każdorazowo na Platformie i/lub Stronie. Pakiety różnią się między sobą czasem obowiązywania i/lub zakresem Usług czy Treści cyfrowych.
- Umowa Sprzedaży – autoodnawialna umowa o dostarczenie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej polegająca na subskrypcji Zasobów Legalnej Strefy Biznesu dostępnych na Platformie Legalna Strefa Biznesu przez czas zgody z Pakietem wybranym przez Klienta przed zawarciem Umowy. Umowa jest odpłatna, chyba, że wyraźnie zastrzeżono inaczej. Umowa na charakter autoodnawialny co oznacza, że będzie automatycznie przedłużana na kolejny okres zgodny z wybranym przez Klienta Pakietem, dopóki Klient nie anuluje subskrypcji.
- Umowa o świadczenie usług – oznacza każdą umowę inną niż Umowa Sprzedaży na mocy której Sprzedawca świadczy lub zobowiązuje się do świadczenia usługi na rzecz Klienta.
- Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy z LBO na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta.
- Formularz zamówienia – formularz dostępny za Stronie i za pomocą którego, Klient może złożyć Zamówienie i zrealizować Umowę.
- Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Operator płatności – Przelewy24 należące do spółki PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań KRS: 0000347935, NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
- Dowód zapłaty – faktura wystawiona zgodnie z Ustawą o podatku
od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa. - Płatność – wpłata na konto LBO za pośrednictwem dostępnych na Stronie sposobów płatności internetowych. Płatność za Pakiety ma charakter cykliczny i zgodny z Okresem abonamentowym.
- Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, która Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Treść cyfrową, Usługę cyfrową, także cyfrowe odwzorowanie wartości.
- System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie
i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego (Internet). - Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Klienta w celu uzyskania dostępu do Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, lub w celu korzystania z nich. Minimalne wymagania techniczne zostały wskazane przez Sprzedawcę w niniejszym regulaminie lub w opisie na stronie.
- Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
- RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
- Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.).
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), dalej jako UŚUDE.
- Ustawa Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.), dalej jako Prawo Telekomunikacyjne.
- Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych – ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509), dalej jako Prawo autorskie.
§3 WYMAGANIA TECHNICZNE
- Klient może korzystać ze Strony i Platformy w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowania Strony, Platformy oraz innych Użytkowników.
- Do skorzystania ze Strony i Platformy, w tym korzystania z Zasobów #Legalnej Strefy Biznesu oraz składania Zamówień na Pakiety potrzebne są:
- dostęp do Internetu z umożliwiającego to urządzenia typu komputer stacjonarny, laptop, inne urządzenie przenośne, w tym także sprzęt umożliwiający komunikację i wypełnianie niezbędnych formularzy w ramach Strony, np. sprawna klawiatura;
- odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca m.in. pliki typu cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome oraz umożliwiająca przeglądanie stron internetowych;
- aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail (Sprzedawca zaleca, aby Klient sprawdził, czy maile z domeną sprzedawcy z jego adresu e-mail nie trafiają do skrzynki „spam”, „oferty” lub innej niż „główne /odebrane”. Sprzedawca nie ma na to wpływu i jest to zależne od ustawień skrzynki e-mail Klienta i/lub dostawcy używanej skrzynki e-mail).
- LBO zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie w ramach Strony i Platformy.
- LBO podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Strony i Platformy.
- Hasło Klienta Platformy szyfrowane jest metodą, która uniemożliwia odczytanie go przez LBO.
§4 ZASADY KORZYSTANIA Z PLATFORMY
- Użytkownicy zobowiązani są do korzystania z Platformy wyłącznie we własnych celach.
- Zabrania się:
- korzystania z Platformy w celach wyłącznie promocyjnych i reklamowych;
- korzystania z Platformy na rzecz podmiotów trzecich;
- rozpowszechniania pozyskanych na Platformie informacji;
- korzystania z Platformy w sposób niezgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz zasadami współżycia społecznego;
- prezentowania na Platformie treści wulgarnych, treści obraźliwych, naruszających godność człowieka, obrażających uczucia lub poglądy innych osób; w przypadku powzięcia wiedzy o zamieszczeniu na Platformie ww. treści LBO zastrzega sobie prawo stałego lub czasowego zablokowania Konta Klienta na zasadach i w trybie określonym Regulaminie;
- wprowadzania treści zagrażających integralności systemów informatycznych lub/i Platformy.
- LBO ma prawo do stałego lub czasowego zablokowania Konta naruszającego postanowienia niniejszego Regulaminu lub przepisy prawa.
- LBO informuje, że korzystanie z Treści cyfrowych i/lub Usług cyfrowych może wiązać się z wystąpieniem ryzyka zainfekowania systemu informatycznego przez niepożądane oprogramowanie. W celu uniknięcia zagrożeń zaleca:
- instalację oprogramowania antywirusowego i aktualizowanie go na urządzeniu z którego Użytkownik korzysta;
- uruchomienie zapory systemowej na urządzeniu Użytkownika korzystającego z Platformy.
- LBO informuje, że korzystanie z Treści cyfrowych i/lub Usług cyfrowych może wiązać się z wystąpieniem zagrożenia związanego z atakami hackerów.
- LBO informuje, że korzysta z zabezpieczeń i stosuje zasady bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, które mają na celu minimalizację ryzyka naruszenia danych osobowych oraz wystąpienia niepożądanych ataków na urządzenia Użytkowników korzystających z Platformy.
§5 TREŚCI CYFROWE I USŁUGI CYFROWE DOSTĘPNE NA PLATFORMIE
- LBO świadczy w ramach Umowy Treści cyfrowe i/lub Usługi cyfrowe związane z szeroko pojętym biznesem i prawem, polegające na dostępie do Zasobów #Legalnej Strefy Biznesu. Zakres materiałów wchodzących w skład Zasobów #Legalnej Strefy Biznesu podlega regularnemu zwiększaniu się.
- Długość dostępu do Zasobów #Legalnej Strefy biznesu zależy od Pakietu wybranego i opłaconego przez Klienta.
- Materiały wchodzące w skład Zasobów #Legalnej Strefy Biznesu mogą być trwale oznakowane jako pochodzące od Klienta w celu identyfikacji pochodzenia materiału w razie naruszenia zasad korzystania z Zasobów #Legalnej Strefy Biznesu przez Użytkownika. Oznaczenie materiału nie ujawnia danych osobowych Klienta, a Klient nabywający Pakiet wyraża zgodę na takie oznaczenia i zobowiązuje się powstrzymywać od działań zmierzających do usunięcia oznaczenia.
- Dostęp do Treści cyfrowych, Usług cyfrowych dostępny jest wyłącznie po opłaceniu i zarejestrowaniu się na Platformie. Rejestracja na Platformie i utrzymanie Konta Klienta odbywa się nieodpłatne.
- Specyfika Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, ich skład oraz cechy charakterystyczne znajdują się w opisie na Stronie. Sprzedawca informuje także o tym, czy konkretna cecha odbiega od wymogów zgodności z Umową. Klient w przypadku dokonania Zamówienia takich Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych zgadza się na brak tej konkretnej cechy.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby Treści cyfrowe i Usługi cyfrowe były zgodne z najwyższymi standardami, a tym samym z Umową zawartą z Klientem. W tym celu dba o ich jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność, dostępność wsparcia technicznego, właściwy i konkretny opis oferty oraz zapewnia ich aktualizacje, jeśli jest to konieczne i wymagane przepisami prawa czy rozwijającą się technologią, albo chce poprawić ich jakość.
- Sprzedawca może prowadzić sprzedaż Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, do których dostęp możliwy jest wyłącznie po opłaceniu i zarejestrowaniu się na platformie zakładając Konto Klienta.
- Dostęp do zakupionych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych na platformie może być czasowy lub nieograniczony. Informacja o terminie dostępności znajduje się w opisie danych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych lub na odpowiedniej podstronie z opisem.
- Sprzedawca może umożliwiać nieodpłatne korzystanie z Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych.
- Korzystanie z Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych nieodpłatnych oferowanych przez Sprzedawcę może wymagać posiadania Konta Klienta na Platformie, na której udostępniane są Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe. Mogą one być także udostępniane poprzez dostarczenie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej we wskazanym formacie np. poradnik w formacie pdf, w szczególności w ramach usługi newsletter po podaniu danych osobowych.
- Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe nieodpłatne mogą być dostępne czasowo.
- Informacje dotyczące terminu dostępności znajdują się w opisie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych lub na odpowiedniej podstronie/ stronie z ich opisem albo w odrębnie zakomunikowanym na stronie regulaminie lub polityce prywatności.
- Dostarczenie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych nieodpłatnych odbywa się na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie, a dotyczących Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych odpłatnych i/lub dostępnych na Platformie lub Stronie albo według zasad opisanych w odrębnym regulaminie lub usług lub na odrębnej podstronie dotyczących tych treści. Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe nieodpłatne mogą zostać udostępnione Użytkownikowi lub Klientowi także odpłatnie na zasadach opisanych w odrębnym regulaminie lub w opisie tych treści lub usług.
- Sprzedawca informuje, że Treści cyfrowe i Usługi cyfrowe, w szczególności związane z odpowiedziani na pytania, alertem prawnym, szkoleniami czy e-bookami mają charakter wyłącznie informacyjny oraz edukacyjny i nie mogą być uznane za opinię prawną czy doradztwo prawne. Każdorazowo Użytkownik powinien skorzystać z indywidualnej usługi w postaci konsultacji prawno-biznesowej lub innego doradztwa u specjalisty. Indywidualne odpowiedzi i doradztwo powstaje tylko w indywidualnych sprawach, po szczegółowej analizie dokumentacji, opisu sprawy, wszelkich okoliczności prawnych i faktycznych przedstawionych przez Użytkownika. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skorzystanie z Treści cyfrowych i/lub Usług cyfrowych przez Użytkownika i podjęcie na ich podstawie indywidualnych i samodzielnych działań, a tym samym poniesienie szkody.
§6 PRZEDSPRZEDAŻ TREŚCI CYFROWYCH LUB USŁUG CYFROWYCH
- Sprzedawca może również prowadzić przedsprzedaż wybranych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych.
- Przedsprzedaż umożliwia złożenie Zamówienia przed premierą Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych w cenie specjalnej, zazwyczaj niższej niż cena docelowa.
- Przedsprzedażą mogą zostać objęte Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe, nowe i cechujące się małą dostępnością, lub takie, które dopiero ukażą się na Stronie lub Platformie.
- Termin dostępności Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych objętych przedsprzedażą znajduje się w ich opisie.
- Przedsprzedaż może być łączona z innymi promocjami, o ile w opisie wprost nie wskazano inaczej.
- Zakupione podczas przedsprzedaży Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe są realizowane (np. dodawane na Konto Klienta) zgodnie z informacjami zawartymi w opisie i w takich terminach. Mogą one być uzależnione np. od procesu jaki chce przeprowadzić Sprzedawca.
§7 KONTO KLIENTA
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez LBO w ramach Strony jest umożliwienie Klientowi zawarcia Umowy z LBO drogą elektroniczną za pomocą Formularza zamówienia. Usługa ta świadczona jest nieodpłatnie.
- Usługodawca świadczy również na rzecz Klienta usługę polegającą na rejestracji i utrzymywaniu Konta oraz zapewnianiu Klientowi dostępu do Konta za pomocą logowania, Usługa ta świadczona jest na rzecz Klienta nieodpłatnie. Umowa o utworzenie i utrzymywanie Konta zostaje zawarta z chwilą zawarcia Umowy. Klient wskazuje w formularzu rejestracyjnym imię, nazwisko, hasło oraz potwierdzenie hasła w celu utworzenia indywidualnego Konta, akceptuje Regulamin, Politykę prywatności i składa Zamówienie.
- Utworzenie Konta jest konieczne do korzystania z Zasobów #Legalnej Strefy Biznesu znajdujących się na Platformie.
- Z chwilą dokonania skutecznej rejestracji Konta umowa o świadczenie nieodpłatnej usługi prowadzenia Konta drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas nieokreślony.
- Użytkownik loguje się do Konta Klienta poprzez e-mail lub nazwę użytkownika oraz hasło. W każdej chwili może też wygenerować nowe hasło w przypadku zapomnienia lub utracenia poprzedniego. Zmiana hasła możliwa jest poprzez kliknięcie napisu Nie pamiętasz hasła na stronie logowania. Odnośnik do ustawienia nowego hasła zostanie przesłany do Użytkownika w wiadomości e-mail.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Użytkownikowi i przekazania danych w związku z korzystaniem z Platformy, LBO podejmuje środki techniczne i organizacyjne służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- LBO podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Strony i Platformy. Użytkownik powinien poinformować Usługodawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu.
- Użytkownik powinien niezwłocznie powiadomić LBO w przypadku powzięcia informacji o naruszeniu bezpieczeństwa lub o bezprawnym wykorzystaniu Konta lub zabezpieczającego go hasła bądź jakiejkolwiek innej nieprawidłowości z nimi związanej.
- Zabronione jest udostępnianie danych Konta podmiotom trzecim.
- Klient może edytować i uzupełniać swoje dane po zalogowaniu się do Konta, przejściu do zakładki Moje konto, a następnie Szczegóły konta.
- Dane Użytkownika widoczne domyślnie na Platformie to imię, nazwisko i inne dane uzupełnione przez Użytkownika w zakładce Szczegóły konta. Zakres danych dotyczących Użytkownika i dostępnych dla innych Użytkowników zalogowanych na Platformie zależy od Użytkownika, który może w każdej chwili zmodyfikować swoje dane.
- Jedna osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą może zarejestrować maksymalnie jedno Konto. Chyba, że dokona zakupu kolejnego Pakietu, korzystając z innego adresu e-mail.
- LBO może skontaktować się z Klientem w celu weryfikacji Konta i uprawniona jest do wprowadzenia zmian/uzupełnienia informacji dotyczących Klienta za zgodą Klienta.
- W wypadku Klientów będących Konsumentami i Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta LBO może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej i usunąć Konto lub pozbawić Klienta prawa do składania Zamówień w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, z zachowaniem praw nabytych przez Klienta przed rozwiązaniem umowy za wyjątkiem dostępu do Platformy.
- W wypadku Klientów będących Konsumentami i Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta LBO może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej i usunąć Konto, ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, tj. w szczególności w przypadku, gdy Klient korzysta z Platformy lub Konta w sposób niezgodny z przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu i niezgodnie z dobrymi obyczajami oraz przeznaczeniem Konta, Platformy czy Strony w sposób uciążliwy dla innych Użytkowników oraz dla LBO, podaje Usługodawcy dane niezgodne z rzeczywistym stanem, nieprawidłowe, niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich, lub też narusza lub próbuje naruszyć zabezpieczenia techniczne Strony i Konta w celu niedozwolonego uzyskania dostępów do jego zasobów.
- LBO świadczy również na rzecz Klientów i osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych usługę w postaci wysyłki newslettera, jeśli posiada zgodę na świadczenie tej usługi. Szczegóły dotyczące wysyłki newslettera, zapisu, rezygnacji z jego otrzymywania opisane zostały w Polityce prywatności i plików cookies oraz w niniejszym Regulaminie w zakresie świadczenia Treści cyfrowych i/lub Usług cyfrowych.
- LBO zapewnia całodobowy dostęp do Platformy, jednak zastrzega sobie prawo do stosowania przerw w dostępie z przyczyn technicznych, w tym przerw wynikających z okoliczności niezależnych od Usługodawcy.
§8 PLATFORMA #LEGALNA STREFA BIZNESU
- Platforma #Legalna Strefa Biznesu dostępna jest po zalogowaniu się na Konto Klienta.
- Dostęp do Zasobów #Legalnej Strefy Biznesu znajdujących się na Platformie jest czasowy i zależy od Pakietu wybranego i opłaconego przez Klienta.
- W ramach dostępu do Platformy Użytkownik może edytować informacje o sobie i korzystać z treści zamieszczonych na Platformie.
- Dostęp do Platformy i zgromadzonych w jej ramach Zasobów #Legalnej Strefy Biznesu następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu zapłaty, w terminie do 24 godzin od zaksięgowania wpłaty, o ile inaczej nie wskazano w opisie Pakietu.
- Użytkownik loguje się do Platformy na stronie: https://legalnastrefabiznesu.pl/lp-profile/. Należy zalogować się adresem e-mail lub nazwą użytkownika i hasłem.
§9 SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Korzystanie z Zasobów #Legalnej Strefy Biznesu możliwe jest po wykupieniu Pakietu i zalogowaniu się na Platformę przez Klienta.
- Klient może dokonać zakupu Pakietu poprzez jego wybór z poziomu odpowiedniej podstrony Strony. Klient może dokonać wyboru wśród różnych wariantów Pakietów w różnych cenach. Pakiety różnią się między sobą okresem subskrypcji (okresem na jaki Umowa jest zawierana). Szczegółowy opis każdego z Pakietów znajduje się na Stronie.
- Po dokonaniu wyboru Produktu, celem zawarcia Umowy Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na Stronie. Klient powinien w pierwszej kolejności kliknąć w przycisk „Dołączam na … miesięcy” lub „Sprawdzam” lub inny tożsamy napis na przycisku pokazany wraz z ceną i opisem Pakietu, w wyniku czego wybrany Pakiet zostanie dodany do koszyka zakupowego. W dalszej kolejności Klient wypełnia Formularz zamówienia, który pokazuje się na ekranie po kliknięciu w przycisk. Formularz zamówienia znajduje się na odrębnej stronie dostawcy narzędzia do subskrypcji.
- Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w Formularzu zamówienia następujących danych:
- Imię i nazwisko,
- adres – nazwa ulicy, numer, kod pocztowy,miasto
- opcjonalnie NIP, nazwa firmy,
- adres e-mail,
- numer karty płatniczej,
- akceptacja niniejszego Regulaminu i Polityki prywatności i cookies. Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia,
- wyrażenie zgody na dostarczenie treści cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy (jeśli jest widoczne),
- wyrażenie zgody na realizację zamówienia przez LBO poprzez kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie”, który wskazuje na konieczność zapłaty
za Zamówienie.
- Klient ma możliwość wpisania kodu rabatowego, jeśli taki posiada w polu o nazwie „Dodaj kupon”. Następnie, po wpisaniu kodu rabatowego i kliknięciu w przycisk „Zastosuj” cena odpowiednio ulegnie modyfikacji.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Złóż zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych wyboru Pakietu.
- Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Złóż zamówienie”, ma świadomość, iż zawarcie Umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Usługodawcy zapłaty.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia
z LBO Umowy, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu. - Płatność za Pakiet następuje poprzez obciążenie karty do płatności podanej w Formularzu zamówienia przez Klienta. Płatność pobierana jest za pośrednictwem Operatora płatności.
- Płatność może także nastąpić przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy podany na stronie zakupu. W tym celu, Klient powinien skontaktować się z LBO poprzez podany adres e-mail, dokonać płatności przelewem na konto bankowe LBO i po zaksięgowaniu płatności na koncie zostanie mu wystawiona faktura. Na życzenie Klienta, LBO może wystawić także fakturę proformę przed dokonaniem przez Klienta płatności, a po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym LBO wystawi fakturę. W tej sytuacji, dostęp do #Legalnej Strefy Biznesu (Platformy) zostanie przydzielony ręcznie do 48h od zaksięgowania płatności.
- Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia.
- Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą wysłania do Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 11 niniejszego paragrafu. Umowa zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
- LBO zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku:
- nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia (brak wszystkich danych potrzebnych do realizacji Zamówienia),
- niemożliwości pobrania środków z konta bankowego Klienta.
- Dostęp do Zasobów #Legalnej Strefy Biznesu za pomocą Platformy nastąpi po zawarciu Umowy niezwłocznie (najpóźniej do 24 godzin od zaksięgowania wpłaty) lub w terminie wskazanym w opisie danego Pakietu.
- Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania rachunku bankowego Usługodawcy.
§10 ZASADY PŁATNOŚCI AUTOMATYCZNEJ (SUBKSRYPCJI)
- W ramach Strony dostępną formą płatności w ramach Formularza Zamówienia jest płatność automatyczna. Płatność automatyczna (cykliczna/odnawialna) polega na cyklicznym pobieraniu opłaty za Pakiet z karty płatniczej podanej przez Klienta podczas składania Zamówienia bez konieczności wykonywania transakcji po wygaśnięciu Pakietu.
- Płatności dokonywane są za pośrednictwem Operatora płatności, zgodnie z Regulaminem Operatora płatności.
- Autoryzacja i przetwarzanie danych osobowych związanych z płatnością automatyczną odbywa się za pośrednictwem Operatora płatności. W trakcie składania Zamówienia Klient upoważnia LBO do zapisania metody płatności i pobierania automatycznego tak długo aż Klient zakończy Umowę.
- LBO ma prawo zmienić cenę Pakietu z chwilą odnowienia Umowy na następny okres subskrypcyjny przy czym Klient zostanie poinformowany o takiej zmianie i będzie miał możliwość zrezygnować z autoodnowienia Umowy.
- Jeśli podczas okresu obowiązywania Umowy LBO stanie się podatnikiem VAT lub innych podatków i opłat zawierających się w cenie Pakietu, cena Pakietu zostanie odpowiednio zmodyfikowana z datą kolejnej płatności.
- Klient w każdej chwili może wyłączyć opcje płatności automatycznej poprzez zakładkę Moje Konto. W tabecle znajdującej się po prawej stronie ekranu przy pozycji Automatyczne odnowienie, należy kliknąć znajdujący się tam przycisk. Anulowanie płatności automatycznej nie wpływa na długość Pakietu wykupionego do czasu anulowania i Pakiet ten aktywny jest do końca bieżącego okresu rozliczeniowego.
- Jeśli Klient nie chce przedłużyć subskrypcji Zasobów #Legalnej Strefy Biznesu powinien anulować płatność automatyczną przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego.
- W razie otrzymania od Operatora płatności informacji, że płatność od danego Klienta nie została zrealizowana Umowa rozwiązuje się z ostatnim dniem obowiązywania opłaconego Pakietu chyba, że Operator płatności po podjęciu kolejnych prób obciążenia rachunku bakowego Klienta dokona stosownego obciążenia za kolejny okres Pakietu. Próby te podejmowane są do czasu skutecznego anulowania Okresu abonamentowego przez Klienta.
- Informacje dotyczące płatności znajdują się na Koncie Klienta dostępnej po kliknięciu w zakładkę Moje konto. Klient może także skontaktować się z Usługodawcą celem uzyskania informacji na temat płatności czy Konta.
- LBO nie przechowuje danych pozwalających na realizację transakcji przy pomocy karty płatności Klienta. Wszelkie operacje odbywają się po stronie Operatora płatności i na jego zasadach.
- LBO może przesyłać w ramach funkcjonalności Platformy informacje o zbliżającym się końcu okresu rozliczeniowego w terminie 2 dni przed ostatnim dniem obowiązywania Pakietu przy czym w przypadku Pakietu rocznego w terminie 5 dni przed ostatnim dniem obowiązywania Pakietu rocznego. Klient jest jednak obowiązany samodzielnie śledzić zobowiązania związane z Okresem abonamentowym i Pakietami.
- W przypadku dokonania płatności na konto bankowe bez podpinania karty płatniczej (i użycia systemu Przelewy24) Klient zostanie poproszony przez Platformę o podpięcie karty celem przedłużenia dostępu przed upływem okresu na jaki wykupił Platformę. W przypadku, gdyby chciał opłacić kolejny okres poprzez przelew elektroniczny (bez podpinania karty płatniczej) powinien skontaktować się z #LBO na adres e-mail kontakt@legalnastrefabiznesu.pl. Po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym #LBO zostanie Klientowi wystawiona faktura i przedzielony dostęp do Platformy w terminie do 72 h.
- Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura (imienna lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy w polu „Imię i nazwisko” w Formularzu zamówienia) w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do Klienta automatycznie, na co Klient niniejszym wyraża zgodę. Kolejne faktury wystawiane są automatycznie po zaksięgowaniu na koncie Klienta wpływu opłaty od Klienta w ramach płatności automatycznych i przesyłane do Klienta automatycznie, na co Klient niniejszym wyraża zgodę.
- W przypadku konieczności wystawienia faktury korekty, Klient zobowiązuje się do wysłania akceptacji jej otrzymania. Faktura korekta zostanie wystawiona na zasadach dotyczących faktury opisanych w ust. 13.
- Klient ma prawo wypowiedzieć Umowę Sprzedaży, której przedmiotem są Pakiety na zasadach wskazanych poniżej:
- gdy Okres abonamentowy wynosi od 1 miesiąca do 3 miesięcy włącznie z zachowaniem terminu 14 dni wypowiedzenia,
- gdy Okres abonamentowy wynosi od ponad 3 miesięcy do 6 miesięcy z zachowaniem 30 dni wypowiedzenia przy czym oświadczenie o wypowiedzeniu skuteczne jest na koniec miesiąca kalendarzowego w którym zostało złożone,
- gdy Okres abonamentowy wynosi od ponad 6 miesięcy z zachowaniem 60 dni wypowiedzenia przy czym oświadczenie o wypowiedzeniu skuteczne jest na koniec drugiego miesiąca kalendarzowego wypowiedzenia, licząc od miesiąca, w którym zostało złożone.
W takim przypadku Sprzedawca zwróci Klientowi cenę pomniejszoną o wartość Umowy wykonanej do dnia rozwiązania Umowy i z uwzględnieniem poniesionych nakładów i kosztów, o ile Regulamin nie stanowi inaczej. Jeśli wypowiedzenie następuje bez ważnego powodu, Sprzedawca uprawniony jest do domagania się odszkodowania spowodowanego wypowiedzeniem Klienta.
- Oświadczenie o wypowiedzeniu Klient składa poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: kontakt@legalnastrefabiznsu.pl. Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o wypowiedzeniu poprzez przesłanie potwierdzenia na adres e-mail Klienta.
- Umowa, której przedmiotem są Pakiety wygasa z upływem okresu wypowiedzenia, który jest liczony od dnia, w którym zostało złożone wypowiedzenie, o ile w Regulaminie nie wskazano inaczej. Sprzedawca zwróci Klientowi cenę pomniejszoną o wartość Umowy wykonanej do dnia rozwiązania Umowy, wydatki, które Sprzedawca poczynił w celu należytego wykonania Umowy oraz wysokość odszkodowania wynikającego ze szkody powstałej u Sprzedawcy na skutek wypowiedzenia Umowy bez ważnego powodu w terminie 14 dni od dnia rozwiązania Umowy. W przypadku wypowiedzenia Umowy z ważnych powodów Sprzedawca zwróci Klientowi cenę pomniejszoną wyłącznie o wartość Umowy wykonanej do dnia rozwiązania Umowy i z uwzględnieniem poniesionych nakładów. Zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy/kartę płatniczą, z którego/której Klient dokonał płatności, o ile Klient nie wybrał innego sposobu płatności.
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym paragrafie stosuje się odpowiednio postanowienia wskazane w pierwszej kolejności w opisie Pakietów, w dalszej kolejności niniejszego Regulaminu, w szczególności te dotyczące Treści cyfrowych i Usług cyfrowych.
§11 DOSTARCZENIE TREŚCI CYFROWYCH LUB USŁUG CYFROWYCH
- Sprzedawca dostarcza Klientowi Treść cyfrową lub Usługę cyfrową niezwłocznie po zawarciu Umowy, chyba że coś innego zostało wyraźnie zawarte w opisie lub ofercie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej.
- Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Treści cyfrowej lub pobranie treści cyfrowej, zostały udostępnione Klientowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Klient wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy Klient lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.
- Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Klient lub fizyczne lub wirtualne urządzenie, które Klient wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do niej dostęp.
- Sprzedawca przesyła Klientowi wiadomość e-mail, w której zamieszcza klikalny, aktywny link do Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej wraz z instrukcją, lub dostarcza instrukcję pobrania Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej (np. z poziomu Konta Klienta na Platformie) w zależności od cech i charakteru Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, a także możliwości systemowych. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
- W przypadku, gdy Klient poda nieprawidłowy e-mail, wpisze go błędnie albo nie zapewni warunków dostarczalności wiadomości e-mail zgodnie z Regulaminem, ponosi odpowiedzialność za brak dostarczenia Zamówienia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej. Zalecane jest, aby skontaktował się ze Sprzedawcą celem wyjaśnienia sprawy i doprowadzenia do dostarczalności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej.
§12 ZMIANY I AKTUALIZACJE TREŚCI CYFROWYCH LUB USŁUG CYFROWYCH
- Sprzedawca przez czas dostarczania Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarcza Klientowi aktualizacje i informuje o konieczności ich dokonania. Klient powinien dokonywać okresowych aktualizacji także urządzeń, z których korzysta, aby możliwe było korzystanie z Treści cyfrowych i Usług cyfrowych dostarczanych przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:
- poinformował Klienta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania;
- niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca może dokonać zmiany Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z Umową z następujących uzasadnionych przyczyn:
- zmiany technologii związane z Treścią cyfrową lub Usługą cyfrową,
- zmiany w prawie lub dostosowanie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych do przepisów prawa, czy innych wytycznych związanych z obowiązującym prawem,
- zmiany stylistyczne nie mające charakteru merytorycznego ale podnoszące jakość Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych,
- zmiany w obszarze prowadzenia działalności gospodarczej Sprzedawcy, w tym wyłączenia lub wprowadzenia nowych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych.
- Sprzedawca nie może dokonać zmiany Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarczanych w sposób jednorazowy.
- Wprowadzane przez Sprzedawcę zmiany nie wiążą się z żadnymi kosztami po stronie Klienta.
- Jeśli zmiany miałyby istotnie i negatywnie wpłynąć na dostęp Klienta do Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej lub na korzystanie z nich, Sprzedawca poinformuje Klienta z odpowiednim wyprzedzeniem o właściwościach i terminie dokonania zmiany oraz o prawie do wypowiedzenia Umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o zmianie (jeśli nastąpiło to później niż ta zmiana).
- Sprzedawca może zapewnić Klientowi uprawnienie do zachowania Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych bez dodatkowych kosztów w stanie niezmienionym.
- Sprzedawca informuje Klienta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanych zmianach, zazwyczaj poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Klienta podany przy składaniu Zamówienia, z odpowiednim wyprzedzeniem. Klient jest uprawniony przekazać Sprzedawcy inny adres e-mail, kontaktując się z nim na dane podane w niniejszym regulaminie.
§13 CENY PAKIETÓW
- Ceny Pakietów zamieszczone na Stronie są cenami brutto
i zawierają wszystkie podatki wymagane przez obowiązujące przepisy prawne. - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Treści cyfrowych, Usług cyfrowych, Pakietów prezentowanych na Stronie, wprowadzania nowych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, wycofywania Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych.
- Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się chyba, ze Sprzedawca zdecyduje inaczej. Szczegóły promocji zawarte są w jej opisie na Stronie lub podstronach albo w regulaminie danej promocji.
- W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie danych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
- Jeżeli dane Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe są oferowane do sprzedaży na Stronie w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie danych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tych, Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych w sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
- Sprzedawca może korzystać z narzędzi zewnętrznych dostawców, aby zrealizować wymagania w zakresie cen, promocji i obniżek oraz ich prezentacji na stronie i podstronach.
§14 REKLAMACJE
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili, stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby Treści cyfrowe i Usługi cyfrowe były zgodne z Umową i aby Klient mógł z nich korzystać zgodnie z Umową. W tym celu informuje w sposób jasny i zrozumiały w niniejszym regulaminie Klienta o wszelkich istotnych wymaganiach, również po stronie Klienta.
- Jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową, Klient może żądać doprowadzenia do ich zgodności z Umową.
- Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- Sprzedawca doprowadza Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.
- Jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
- Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową,
- brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do zgodności z Umową,
- brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania z żądania doprowadzenia do zgodności,
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową jest nieistotny.
- Po odstąpieniu od Umowy Sprzedawca nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarczonych przez przedsiębiorcę stosownie do przepisów ustawy o prawach konsumenta i z zawartymi tam wyjątkami.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności z Umową Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, jeżeli środowisko cyfrowe Klienta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Sprzedawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy w niniejszym Regulaminie lub w opisie danej Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej albo gdy Klient, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy o obowiązku współpracy ze Sprzedawcą w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Klienta, nie wykonuje tego obowiązku.
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj
i datę wystąpienia niezgodności) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia. - Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie.
- Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na adres e-mail składającego reklamację lub w ten sam sposób, w który skontaktował się z nim Klient albo inny, uzgodniony z Klientem sposób.
- Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji i zgodnie z polityką prywatności.
- Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, może także skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie w celu zgłoszenia reklamacji i uzyskania informacji na temat procesu jej rozpatrzenia.
- Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Treści lub Usłudze cyfrowej niezgodnej z Umową oraz Treści cyfrowej lub Usłudze cyfrowej, których obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od Umowy (jeśli były odpłatne).
- Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Klientowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny (jeśli usługi były odpłatne).
- Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Zapisy niniejszego paragrafu odnoszą się do Konsumenta i do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
§15 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA
- Klientowi będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 6.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na Stronie). Aby zachować termin
do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. - Przykładowa treść oświadczenia (formularza) o odstąpieniu od Umowy znajduje się w załączniku do niniejszego regulaminu. Klient może z niego skorzystać, ale nie musi. Nie jest to obowiązkowe.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w następujących przypadkach:
- o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie utrwalone na papierze lub, za zgodą Klienta, na innym trwałym nośniku.
- W przypadku wystawienia faktury korygującej faktura zostanie wystawiona przez #LBO w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura korygująca zostanie wysłana do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę. Klient odeśle informację zwrotną o odebraniu przez niego faktury korygującej.
- W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej Sprzedawca od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej dostarczonych przez Sprzedawcę, z wyjątkiem treści, które:
- są użyteczne wyłącznie w związku z Treścią cyfrową lub Usługą cyfrową, które stanowiły przedmiot Umowy;
- dotyczą wyłącznie aktywności Klienta w trakcie korzystania z Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej dostarczonych przez Sprzedawcę;
- zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków;
- zostały wytworzone przez Klienta wspólnie z innymi Klientami, którzy nadal mogą z nich korzystać.
- W przypadku, gdy Treści zostały wytworzone przez Klienta wspólnie z innymi Klientami, którzy nadal mogą z nich korzystać Sprzedawca na żądanie Klienta udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Sprzedawcę.
- Klient ma prawo odzyskać Treści cyfrowe od Sprzedawcy nieodpłatnie, bez przeszkód ze strony Sprzedawcy, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym formacie przeznaczonym do odczytu maszynowego.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca może uniemożliwić Klientowi dalsze korzystanie z Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej, w szczególności przez uniemożliwienie Klientowi dostępu do treści cyfrowych.
- W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, Klient jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
- Zapisy niniejszego paragrafu odnoszące się do Konsumenta znajdują zastosowanie także w stosunku do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
§16 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW ZAWODOWYCH
- Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Klientów #LBO będących Przedsiębiorcami zawodowymi, zgodnie z definicja zawartą w niniejszym Regulaminie.
- W przypadku sprzedaży Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność #LBO z tytułu rękojmi.
- W wypadku Klientów będących Przedsiębiorcami zawodowymi Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na utrzymaniu konta Klienta ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
- Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Klientem będącym Przedsiębiorcą zawodowym bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia, poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych roszczeń Przedsiębiorcy zawodowego w stosunku do Sprzedawcy.
- W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami zawodowymi Sprzedawca ma prawo samodzielnie wskazać i ograniczyć dostępne metody płatności oraz wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części, niezależnie od wybranego przez Przedsiębiorcę sposobu płatności albo zawarcia Umowy sprzedaży.
- Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta będącego Przedsiębiorcą zawodowym z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy sprzedaży, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy sprzedaży i złożonego Zamówienia, w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy zawodowego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, będącym Przedsiębiorcą zawodowym zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
§17 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTA
- Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest taki przedsiębiorca, który dokonuje zakupów na Stronie, które są związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny i art. 7 aa ustawy o prawach konsumenta.
- Przedsiębiorcę, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu, będą dotyczyć postanowienia niniejszego regulaminu, które dotyczą Konsumenta tj. m.in.:
- Usług cyfrowych świadczonych drogą elektroniczną,
- Odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa,
- Reklamacji i niezgodności rzeczy sprzedanej z umową,
w zakresie ograniczonym art. 7aa ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny. W pozostałym zakresie stosuje się postanowienia Regulaminu dotyczące Przedsiębiorców zawodowych.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta, akceptując niniejszy Regulamin podczas procesu zakupowego, a następnie korzystając ze swoich uprawnień wymienionych w niniejszych paragrafie, powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji lub odstąpienia od umowy, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 7 aa ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób.
- Przedsiębiorca, o którym mowa w ustępie powyższym oświadcza w formularzu przesłanym do Sprzedawcy lub w inny sposób, że zakupiony Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe, a tym samym zawarta Umowa sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, co czyni na dowód tego, że spełnia warunki, aby za takiego przedsiębiorcę można było go uznać. Formularze stanowią załączniki do niniejszego Regulaminu.
§18 GWARANCJA SATYSFAKCJI
- W przypadku wybranych Treści cyfrowych czy Usług cyfrowych Sprzedawca przyznaje Klientowi gwarancję satysfakcji.
- Gwarancja satysfakcji dotyczy wyłącznie wyraźnie wskazanego na Stronie Pakietu.
- O ile w opisie nie wskazano inaczej, gwarancja satysfakcji trwa 14 dni, a Klient ma prawo nieodpłatnego zwrotu Treści cyfrowej czy Usługi w tym okresie. W takim wypadku Sprzedawca zwraca cenę Klientowi.
- Prawo gwarancji satysfakcji i nieodpłatnego zwrotu Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej przysługuje w granicach czasowych określonych każdorazowo w opisie na Stronie oraz na zasadach tamże określonych.
§19 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA, LICENCJA, PRAWA AUTORSKIE
- Treści cyfrowe oraz Usługi cyfrowe świadczone przez Sprzedawcę, dostępne na Platformie, treści, teksty, logo, zdjęcia, nazwy firm, znaki towarowe, logo Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych innych autorów, szata graficzna mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy i/lub osób trzecich będących ich właścicielami/autorami, i które zostały udostępnione jedynie na użytek Strony/Platformy/LBO, co Klient akceptuje poprzez akceptację Regulaminu.
- W przypadku zamiaru wykorzystania Treści cyfrowych oraz Usług cyfrowych lub wyżej wymienionych elementów w sposób sprzeczny ze wskazanym w niniejszym Regulaminie lub ich przeznaczeniem i funkcjonalnościami, Klient obowiązany jest uzyskać pisemną zgodę Sprzedawcy.
- Klient wyraża zgodę na umieszczenie jego logotypu w wykazie klientów Sprzedawcy, udzielając mu tym samym licencji niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie na korzystanie do celów prowadzonej przez Sprzedawcę działalności na następujących polach eksploatacji: utrwalanie w zakresie zapisu metodą cyfrową w pamięci komputera i w sieci Internet, zwielokrotnianie dowolną techniką, rozpowszechnianie w na Stronie/Platformie, na stronach Sprzedawcy i w mediach społecznościowych, publiczne wyświetlanie tak, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym (m.in. w Internecie), a także publiczne wyświetlanie.
- Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji na korzystanie z Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych. Klient w ramach Umowy upoważniony jest do korzystania z nich jedynie na własne potrzeby, bez ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:
- W zakresie zapisu utworu – zapis techniką cyfrową – utrwalenie poprzez cyfrowe przetwarzanie na dedykowanej platformie (Koncie Klienta) utrzymywanej przez Sprzedawcę,
- Wydruk na własne potrzeby korzystania z materiałów w formacie pdf. i doc. oraz docx., jeśli wynika to ze specyfiki Treści cyfrowych oraz Usług cyfrowych,
- Zapis metodą cyfrową, modyfikacje na własne potrzeby w zakresie wskazanym w odpowiednich instrukcjach lub komentarzach, np. na własnym dysku twardym lub w polecanych programach zewnętrznych.
- Licencja, o której mowa w ust. 4 jest ważna przez czas trwania dostępu Klienta do Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych. Okres dostępu, a tym samym czas trwania licencji wskazywany jest w opisie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, a jeśli nie napisano inaczej zostaje udzielona na 365 dni od dnia Zamówienia. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zawiera się w zapłacie ceny za Treść cyfrową lub Usługę cyfrową dokonywanej przez Klienta.
- Zakazane jest w szczególności, zarówno co do całości Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, jak i ich części, bez wyraźnej zgody Sprzedawcy:
- udostępnianie i prezentowanie ich osobom trzecim,
- publikowanie niezależnie od formy publikacji, z wyjątkiem publikacji dozwolonej w instrukcji lub komentarzach,
- kopiowanie, powielanie na potrzeby inne niż własny użytek.
- Klient zobowiązuje się dołożyć należytej staranności, aby Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe (np. materiały edukacyjne dostępne na platformie szkoleniowej) nie zostały ujawnione osobom niepowołanym/trzecim.
- Sprzedawca informuje niniejszym Klienta, że jakiekolwiek rozpowszechnianie jakichkolwiek innych Treści cyfrowych oraz Usług cyfrowych udostępnionych przez Sprzedawcę stanowi naruszenie przepisów prawa i może rodzić odpowiedzialność cywilną lub karną. Sprzedawca może także domagać się stosownego odszkodowania zadośćuczynienia z tytułu poniesienia strat materialnych lub niematerialnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Sprzedawca jest uprawniony do okresowej aktualizacji Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych (np. szkoleń, VOD, materiałów pdf, doc., docx., ćwiczeń, lekcji, modułów) zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
§20 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
- Administratorem danych osobowych Klienta jest LBO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Wiklinowej 1, 32-040 Wrząsowice, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie , XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000901985; NIP: 9442271887, REGON: 389122010, kapitał zakładowy w wysokości pięć tysięcy złotych, zgodnie z informacją odpowiadającą odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego reprezentowana przez Ilonę Przetacznik- Prezesa Zarządu, zwana w Regulaminie również LBO. Administrator samodzielnie wykonuje zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Kontaktować z Administratorem możesz się używając poniższych danych: e-mail: kontakt@legalnastrefabiznesu.pl.
- Dane osobowe Klienta podawane w formularzach znajdujących się na Stronie będą przetwarzane na podstawie Umowy zawartej pomiędzy Klientem a Administratorem, do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji niniejszego Regulaminu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy). Jest to konieczne dla wykonania tej umowy (realizacji zamówienia Pakietu i założenia Konta) a następnie utrzymywania Konta Klienta i obsługi Klienta związanej z zawartą Umową.
- Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane również w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
- wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
- realizacji transakcji płatniczych za pośrednictwem Operatora płatności elektronicznych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
- rozpatrzenia reklamacji czy roszczeń — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
- kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
- przechowywania nieopłaconych zamówień — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
- tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
- archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
- wykorzystywania cookies na Stronie i jej podstronach — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda);
- w celu marketingu bezpośredniego kierowanego do Klienta – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora).
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z realizacją Umowy oraz realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe.
- Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres realizacji Umowy, a także przez okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi. Następnie zostaną usunięte, chyba że zdecyduje się korzystać z usług Administratora i pozostawi je na innej podstawie i we wskazanym mu celu.
- Dane osobowe Klienta będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak na przykład serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawca usługi poczty elektronicznej, dostawca usługi mailingu (newsletter) czy systemu płatności, kancelarii prawnej, podwykonawcom i zleceniobiorcom, zaangażowanym w prace Strony, itp.
- W związku z faktem, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców różnych usług np. Google, Microsoft itp. dane Klienta mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Google stosuje mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne. Dane będą przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższa ochronę i bezpieczeństwo danych, m.in. poprzez:
- współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,
- stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską (tak jak m to miejsce np. w przypadku Google, Facebooka),
- stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy,
lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Klient wyraził zgodę.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje mu też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
- Klient posiada też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli podał swoje dane osobowe na podstawie zgody. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Dane Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania w rozumieniu RODO, co oznacza, że Administrator nie będzie podejmował automatycznych decyzji, które mają wpływ na prawa i wolności Klienta.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Strony, LBO podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień poprzez Platforma, oraz polityka plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: https://legalnastrefabiznesu.pl/
§21 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW
I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA
- LBO wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
z zawartymi Umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. - Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy, - zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a LBO, - bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,
do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. - Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających
z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. - Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.
§22 OPINIE – FUNKCJONOWANIE W RAMACH STRONY
- W ramach Strony prezentowanie są opinie klientów LBO i / lub osób, które skorzystały z usług Sprzedawcy.
- Opinie na Stronie mogą pojawiać się w różnych miejscach Strony i na różnych podstronach: w opisie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, w specjalnej zakładce służącej do zostawiania opinii pod danymi Treściami cyfrowymi lub Usługami cyfrowymi, w zakładce „Opinie” lub tym podobnej. Mogą też odsyłać do zewnętrznych narzędzi czy serwisów prezentujących opinie klientów np. do wizytówki Google, do social mediów, w tym fanpage na Facebooku i zakładki „Recenzje/ Opinie” albo do serwisów typu Opineo, Ceneo, itp. Mogą być także prezentowane w różnym formacie, np. video, pdf, opinii pisemnej z wizerunkiem i danymi klienta danych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, z częściowo prezentowanymi danymi osobowymi lub bez żadnych danych osobowych.
- Każdy klient Strony ma możliwość pozostawienia opinii o zakupionej Treści cyfrowej lub Usłudze cyfrowej i tym samym wyraża zgodę na publikowanie jej w ramach Strony i w celach określonych przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na Stronie i na podstronach opinie były rzetelne i pochodziły od osób, które są rzeczywistymi klientami #LBO i Platformy. Podejmuje w tym celu uzasadnione i proporcjonalne kroki zawarte w niniejszym Regulaminie, aby sprawdzić, czy opinie te pochodzą od Klientów. Między innymi: podejmuje próby uzyskania zgody na publikowanie opinii w celach marketingowych poza Stroną, na rozpowszechnianie wybranych lub wszystkich opinii albo sprawdza, czy dana opinia pochodzi od klienta #LBO.
- Opinie prezentowane w ramach Strony są weryfikowane przez Sprzedawcę w ten sposób, że Sprzedawca zawsze samodzielnie stara się je uzyskać i sprawdzą, czy dana opinia pochodzi od obecne lub byłego Użytkownika Platformy.
- Jeśli opinia budzi wątpliwości Sprzedawcy nie jest prezentowana w ramach Strony. Osoba, która pozostawiła opinię, która nie została opublikowana albo została usunięta przez Sprzedawcę ma możliwość skontaktowania się ze Sprzedawcą celem wyjaśnienia sytuacji i ustalenia przyczyn.
- Sprzedawca nie jest zobowiązany publikować opinii na Stronie i jest uprawniony do ich usuwania w przypadku, gdy według niego jest to uzasadnione. Może też publikować opinie wybrane.
- Sprzedawca nie korzysta z opinii kupionych, sponsorowanych, albo uzyskanych w sposób barterowy. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji albo zniekształcania opinii lub rekomendacji w celu promowania Platformy, Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych na Stronie.
§23 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Stronę oraz świadczone usługi wykonywane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego. Niektóre usługi mogą być częściowo wykonywane w języku angielskim (funkcjonalności Platformy) na co Klient wyraża zgodę.
- LBO zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i okresów Pakietów – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na Stronie LBO na podstronie: Regulamin.
- Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
- W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy konsumentów, LBO deklaruje niezastosowanie wskazanego postanowienia. Pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy LBO a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- LBO wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi Umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
Link do polityki prywatności: https://legalnastrefabiznesu.pl/wp-content/uploads/2023/01/2023_Polityka-prywatnosci_Legalna-Strefa-Biznesu.pdf
Data ostatniej aktualizacji Regulaminu: 20.11.2023 r.
Poprzednia wersja Regulaminu: https://legalnastrefabiznesu.pl/wp-content/uploads/2022/05/Regulamin-Legalna-Strefa-Biznesu_IP_012022-1.pdf
ZAŁĄCZNIK nr 1 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU KONSUMENTA
Miejscowość, data: …………………………….
Imię i nazwisko/firma: …………………………….
Adres zamieszkania: ……………………………….
E-mail: …………………………….
Numer telefonu: …………………………….
Numer zamówienia: …………………………….
Data dostępu do zamówienia: …………………………….
LBO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Wiklinowej 1,
32-040 Wrząsowice
e-mail: kontakt@legalnastrefabiznesu.pl
Reklamacja Treści cyfrowej/ Usługi cyfrowej przez Konsumenta
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu………………………………………………. Treść Cyfrowa/ Usługa cyfrowa ……………………………………………………… ……………………………………………[informacja] jest niezgodna z Umową.
Brak zgodności z Umową polega na ………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..[opis niezgodności z umową].
Niezgodność została stwierdzona w dniu………………………………………………….. .
Z uwagi na powyższe, żądam (w przypadku Treści cyfrowych, Usług cyfrowych):
- doprowadzenia do zgodności z Umową
- obniżenia ceny _______________________
- Odstępuję od Umowy.
Numer rachunku bankowego do zwrotu środków: …………………………………………………………………………………………………………………………
Posiadacz rachunku bankowego: ………………………………..………………………………….
Data: ____________________ Podpis Konsumenta: __________________
ZAŁĄCZNIK nr 2 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
Miejscowość, data: …………………………….
Imię i nazwisko/firma: …………………………….
Adres firmy: ……………………………….
NIP: ……………………………
E-mail: …………………………….
Numer telefonu: …………………………….
Numer zamówienia: …………………………….
Data dostępu do zamówienia: …………………………….
LBO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Wiklinowej 1,
32-040 Wrząsowice
e-mail: kontakt@legalnastrefabiznesu.pl
Reklamacja Treści cyfrowej/ Usługi cyfrowej Przedsiębiorcy na prawach konsumenta
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu………………………………………………. Treść Cyfrowa/ Usługa cyfrowa ……………………………………………………… ……………………………………………[informacja] jest niezgodna z Umową.
Brak zgodności z Umową polega na ………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..[opis niezgodności z umową].
Niezgodność została stwierdzona w dniu………………………………………………….. .
Z uwagi na powyższe, żądam (w przypadku Treści cyfrowych, Usług cyfrowych):
- doprowadzenia do zgodności z Umową
- obniżenia ceny _______________________
- Odstępuję od Umowy.
Numer rachunku bankowego do zwrotu środków: …………………………………………………………………………………………………………………………
Posiadacz rachunku bankowego: ………………………………..………………………………….
Jednocześnie, oświadczam, że zakupione Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe, a tym samym zawarta Umowa sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Na dowód tego wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej znajdujące się w CEIDG:
PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
Data: ____________________ Podpis: __________________
ZAŁĄCZNIK nr 3 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU KONSUMENTA
Miejscowość, data: …………………………….
Imię i nazwisko/firma: …………………………….
Adres zamieszkania: ……………………………….
E-mail: …………………………….
Numer telefonu: …………………………….
Numer zamówienia: …………………………….
Data dostępu do zamówienia: …………………………….
LBO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Wiklinowej 1,
32-040 Wrząsowice
e-mail: kontakt@legalnastrefabiznesu.pl
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość w przypadku Konsumenta
Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy ……………………………………………. nr …………………………………….. zawartej dnia ………………………………………… dotyczącej następujących Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Proszę o zwrot kwoty ……………… zł (słownie ………………………………………………………złotych) poprzez:
- przekaz pocztowy na adres ………………………………………………………………..…. [wypełnić jeśli dotyczy],
- na rachunek bankowy o numerze: ………………………………………………………………………………………… [wypełnić jeśli dotyczy].
Data: _____________________ Podpis Konsumenta: _____________
ZAŁĄCZNIK nr 4 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
Miejscowość, data: …………………………….
Imię i nazwisko/firma: …………………………….
Adres firmy: ……………………………….
NIP: ……………………………
E-mail: …………………………….
Numer telefonu: …………………………….
Numer zamówienia: …………………………….
Data dostępu do zamówienia: …………………………….
LBO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Wiklinowej 1,
32-040 Wrząsowice
e-mail: kontakt@legalnastrefabiznesu.pl
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość w przypadku Przedsiębiorcy na prawach konsumenta
Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy ……………………………………………. nr …………………………………….. zawartej dnia ………………………………………… dotyczącej następujących Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych : ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Proszę o zwrot kwoty ……………… zł (słownie ………………………………………………………złotych) poprzez:
- przekaz pocztowy na adres ………………………………………………………………..…. [wypełnić jeśli dotyczy]
- na rachunek bankowy o numerze: ………………………………………………………………………………………… [wypełnić jeśli dotyczy],
Jednocześnie, oświadczam, że zakupiony Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe, a tym samym zawarta umowa sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Na dowód tego wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej znajdujące się w CEIDG:
- PKD NR …………………………… Opis: ………………………………………………
- PKD NR …………………………… Opis: ………………………………………………
- PKD NR …………………………… Opis: ………………………………………………
- PKD NR …………………………… Opis: ………………………………………………
- PKD NR …………………………… Opis: ………………………………………………
- PKD NR …………………………… Opis: ………………………………………………
- PKD NR …………………………… Opis: ………………………………………………
Inny dowód: ………………………………………………………………………………………..
Data: _____________________ Podpis: _____________